საგარანტიო პირობები

1. Wellshop.ge-იზე შეძენილ ნებისმიერ ტექნიკას მოყვება საგარანტიო ბარათი, რომლის გამოყენებაც შესაძლებელია მხოლოდ მყიდველისა და გამყიდველის ხელმოწერის შემთხვევაში.

2. საგარანტიო მომსახურების მისაღებად, მყიდველი ვალდებულია თავად წარადგინოს ნაყიდი ტექნიკა ქარხნული შეფუთვით (ყუთი ან პენოპლასტით) შესაბამის სერვის-ცენტრში. 3. იმ შემთხვევაში თუ ნაყიდ პროდუქციას ყიდვიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის ვადაში აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი/დეფექტი, შესაბამისი სერვის ცენტრის დასკვნის საფუძველზე, გამყიდველი იღებს ვალდებულებას ნივთი შეცვალოს ახლით (იგივე ან ალტერნატიული მოდელით).

  • მე-3 პუნქტით განსაზღვრული პირობა არ მოქმედებს ჰიგიენური მოხმარების (წვერსაპარსი, ეპილატორი , ტრიმერი და სხვა) პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში.
  • მე-3 პუნქტით განსაზღვრული მომსახურების მიღება, მყიდველს შეუძლია მხოლოდ შეძენილი საქონლის შესაფუთი ყუთის, საგარანტიო მომსახურების ბარათისა და სალაროს ჩეკის გამყიდველისთვის წარმოდგენის შემთხვევაში.

4. იმ შემთხვევაში, თუ ნაყიდ პროდუქციას ყიდვიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის შემდეგ აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი და ტექნიკა ექვემდებარება შეკეთებას, რასაც ადასტურებს შესაბამისი ავტორიზებული სერვის-ცენტრის დასკვნა, გამყიდველი იღებს ვალდებულებას, სერვის ცენტრის მიერ დასკვნის გამოტანიდან 45 (ორმოცდახუთი) კალენდარული დღის ვადაში უზრუნველყოს წუნდებული საქონლის შეკეთება და გადასცეს მყიდველს იმ სერვის ცენტრში, რომელმაც განახორციელა შეკეთება.

  • ავტორიზებული სერვის ცენტრის დასკვნის გამოტანას წუნდებულ პროდუქტზე ახორციელებს მყიდველის მიერ პროდუქტის წარდგენიდან 4 (ოთხი) სამუშაო დღის ვადაში.

5. იმ შემთხვევაში, თუ ნაყიდ პროდუქციას ყიდვიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის შემდეგ აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი და პროდუქტი არ ექვემდებარება შეკეთებას, რასაც ადასტურებს შესაბამისი ავტორიზებული სერვის-ცენტრის დასვკნა, გამყიდველი იღებს ვალდებულებას, სერვის-ცენტრის დასკვნის საფუძველზე, შეუცვალოს მყიდველს წუნდებული პროდუქცია იდენტური ან იგივე საფასო დიაპაზონში არსებული პროდუქტით.

6. იმ შემთხვევაში, თუ ნაყიდ პროდუქციას, ყიდვიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის შემდეგ აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი და პროდუქცია არ ექვემდებარება შეკეთებას, რასაც ადასტურებს შესაბამისი ავტორიზებული სერვის-ცენტრის დასვკნა, გამყიდველი იღებს ვალდებულებას, სერვის-ცენტრის დასკვნის საფუძველზე, შეუცვალოს მყიდველს წუნდებული პროდუქტი იმავე ან მეტი ღირებულების ალტერნატიული პროდუქტით, იდენტური საქონლის wellshop.ge-ის ონლაინ მაღაზიაში არ არსებობის შემთხვევაში.

  • მყიდველი დაზიანებული საქონლის ნაცვლად თუ იღებს ალტერნატიულ პროდუქტს, რომლის ღირებულებაც მეტია ნაყიდი პროდუქტის ღირებულებაზე, მყიდველი ანაზღაურებს მათ ღირებულებებს შორის არსებულ სხვაობას.

7.პროდუქტი, რომელიც მოითხოვს სპეციალურ ჩართვას (მონტაჟს) უნდა დამონტაჟდეს გარანტიით გამცემი ორგანიზაციის წარმომადგენლის  (ავტორიზებული სერვის-ცენტრი) მიერ.

კანონისმიერი გარანტია

,,მომხმარებელთა უფლებათა კანონის‘’ თანახმად გაყიდვის შემდეგ ჩვენ უზრუნველყვოფთ დაზიანებული  მოწყობილობის უსასყიდლო შეკეთებას ან შეცვლას  თუ შესყიდულ საქონელს ნაკლი  აღმოაჩნდა გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში, რაც გულისხმობს ჩვენს მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად 

Ø  თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა   უნდა მიმართოს  სერვის ცენტრს.

Ø  მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან. 

Ø  მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.

Ø  საგარანტიო საქონლის  შეკეთება  ან შეცვლა განხორციელდება  შესაკეთებელი მოწყობილობის  სერვის ცენტრში წარდგენიდან   გონივრულ ვადაში .

Ø  მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

1.     საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

2.     საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთდა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;

3.     საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.

Ø  მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

Ø  მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.

Ø  იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა იქნეს შემდეგი პირობები:

1.     საქონლის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;

2.     საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;

  • საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა“.

საგარანტიო მომსახურება არ განხოხორციელდება იმ შემთხვევაში თუ:

Ø  გასულია საგარანტიო ვადა;

Ø  საგარანტიო ტალონი არ არის წარმოდგენილი;

Ø  არ არის წარმოდგენილი მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი(არსებობის შემთხვევაში);

Ø  საგარანტიო ტალონში მონაცემები შეცვლილია, წაშლილია  ან გადაკეთებულია;

Ø  საგარანტიო ტალონში და მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერ/ნომერი, იმეი კოდი;

Ø  მოწყობილობას აღენიშნება ვიზუალური ან  მექანიკური დაზიანება/დეფექტი;

Ø  მოწყობილობა გამოიყენებოდა მისი  დანიშნულების შეუსაბამო მიზნ(ებ)ით, არასაყოფაცხოვრებო დანიშნულებისათვის;

Ø  დაზიანებულია ან ამძვრალია პლომბი ან ლუქი;

Ø  დარღვეულია მწარმოებლის მიერ მოწყობილობაზე თანდართული შენახვისა და მოხმარების წესი;

Ø  დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;

  • დაზიანება გამოწვეულია ელ.ქსელის გაუმართაობით(ძაბვის ცვლილება მეტია ან ნაკლებია 220-230 ვოლტზე), მექანიზმის დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით, ექსპლუატაციის და შენახვის წესების / პირობების დარღვევით, არაკომპეტენტური პირის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგად.

სერვის ცენტრი პასუხს არ აგებს  მომხმარებლის - ინფორმაციის შენახვაზე.

გარანტია არ ვრცელდება პროგრამულ უზრუნველყოფაზე, სისტემური ბლოკის კვების ბლოკზე, ნივთის ელემენტზე,ხუთ პიქსელამდე დაზიანებაზე, მეხსიერების ბარათზე, სადენებზე, გადამყვანებზე ,სამუხტ მოწყობილობასა და სხვა აქსესუარებზე.

საქონლის შეცვლა დაშვებულია მხოლოდ ქვემოთ ჩამოთვლილ შემთხვევებში:

Ø  თუ ნივთს გახსნისთანავე (ყუთიდან ამოღებისთანავე) დაუფიქსირდა ვიზუალური დეფექტი-შეძენილი ნივთის მიღებისთანავე შეამოწმეთ მისი ვიზუალური მდგომარეობა ჩვენი წარმომადგენლის თანდასწრებით.

Ø  თუ შეძენილ ნივთს გაყიდვიდან 5(ხუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში აღმოჩნდება ქარხნული დეფექტი, მყიდველმა დაზიანებული ნივთი აღნიშნულ ვადაში უნდა წარადგინოს სერვის ცენტრში. იმ შემთხევაში, თუ სერვის ცენტრი  შეცვლის აქტით დაადასტურებს ქარხნულ დეფექტს, ნივთი შეიცვლება კომპანიის მიერ დადგენილი წესით.

  • თუ საგარანტიო ნივთი ვერ შეკეთდა რეკომენდირებულ სერვის ცენტრში მიტანიდან გონივრულ ვადაში, ,,მომხმარებელთა უფლებათა დაცვის კანონით გათვალისწინებელი პირობების დაცვით .

დისტანციური (ონლაინ) წესით  შეძენილი ნივთის დაბრუნება და საგარანტიო პირობები

Ø  ონლაინ შეძენის დროს , მომხმარებელს უფლება აქვს, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე თქვას უარი დისტანციურ ხელშეკრულებაზე  - 14 კალენდარული დღის განმავლობაში და დააბრუნოს შეძენილი ნივთი, ასეთ შემთხვევაში აუცილებელი პირობაა, რომ:

1.     დასაბრუნებელ ნივთს ჰქონდეს სასაქონლო სახე, ახლდეს ყველა მაკომპლექტებელი აქსესუარი და მათ შორის ყუთიც.

2.     მომხმარებელი ვალდებულია თავად უზრუნველყოს ნივთის დაბრუნება და გასწიოს მობრუნებასთან დაკავშირებული სრული ხარჯები მათ შორის ტრანსპორტირება და საჭიროების შემთხვევაში დემონტაჟიც.

3.     თანხის უკან დაბრუნების დროს ხდება მხოლოდ ნივთის ღირებულების დაბრუნება, მომხმარებელს არ აუნაზღაურდება მის მიერ ნივთის შეძენისას გადახდილი ტრანსპორტირების საფასური.

4.     14 დღის განმავლობაში დაბრუნების პირობა არ ვრცელდება ისეთ ნივთებზე, რომელთა სარეალიზაცო ფასი არ აღემატება 30 (ოცდაათი) ლარს.